31. mars 2021

Har du en skriveblogg?

Jeg ble nettopp klar over at bloggrullen min, den listen du ser til høyre, er en anelse utdatert. Bloggene er fortsatt fine, men med noen få unntak oppdateres de ikke så ofte at listen blir fornyet. Jeg leser gjerne andres skriveblogg fordi det er et hyggelig avbrekk fra mine egne skriverier, men det gir også mye og viktig inspirasjon. Skriving er en ensom sak, og det er fint å vite at vi er mange som jobber med det samme, selv om vi altså sitter hver for oss.

Jeg har ofte tenkt at det ville vært topp å være del av en liten forfatterklikk med f.eks. månedlige lunsjmøter. Kanskje til og med i samme bydel, så kunne treffene vært litt mindre ambisiøse og kanskje til og med hyppigere. Akkurat nå i koronatiden er det vel ikke så aktuelt å møtes andre steder enn på nettet, men snart kommer en ny vår...

Hvis du har en skriverelatert blogg er det topp om du legger igjen en lenke i kommentarfeltet, så legger jeg deg til i blogglisten min. Det samme hvis du er en som leser, jeg har jo en liste for den varianten også. Jeg ser nok hvilken gruppe du tilhører når jeg besøker bloggen din - ellers får du gi meg et hint.

Og bortsett fra det - ha en riktig fin påske! Måtte noen dager med påskestillhet gi gode skriveøkter!

3 kommentarer:

  1. Supert tiltak! jeg vil gjerne være med. Augustaskriver.com
    Sender deg en PM
    God påske - og lykke til med skrivingen :)

    SvarSlett
  2. Hei! Alltid greit å oppdatere seg litt, ja! Veldig hyggelig at jeg er med på listen din. Jeg trives der :-)

    Og mens jeg husker det - husk å slette lenken til ULFF-blogger, som du har arkivert under "Noen andre". Foreningen eksisterer ikke mer, og dermed ikke bloggen og nettsiden heller...

    Jeg ønsker deg fine påskedager! :-)

    SvarSlett
  3. Takk for respons! Vi får følge opp etter hvert. ULFF er herved slettet.

    SvarSlett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]