15. april 2016

Hr. Kreatur på fest!

Du har kanskje fått med deg Grønt Punkts TV-kampanje? På sju ulike filmsnutter kjefter Atle Antonsen som bare det  - «Ta deg sammen!». Det handler selvfølgelig om gjenvinning.

Hr. Kreatur har vært på fest! Klikk tekstlenke nedenfor for å se filmen. 

Noe du sikkert ikke har vært klar over, er at Herr Kreatur faktisk medvirker som statist i det ene klippet :) Siden jeg er ganske lett å få øye på i bakgrunnen, deler jeg klippet her på bloggen, hvor jeg jo har fortalt om statistjobben min som startet med et smell og 10 opptaksdager bare i mars.

Det ble ingen oppdrag mens jeg var hele tre påskeuker i feriehuset for bl.a. å skrive, men nå er jeg tilbake i Oslo og april er allerede fullbooket :) Jeg begrenser meg til 4 opptaksdager per måned framover, med mindre det dukker opp noe eksepsjonelt spennende, så klart. Det handler litt om ekstrainntekter nå som jeg er i ulønnet permisjon og hver krone kommer godt med. Men det er også morsomt og variert å være statist, så noen ganger takker jeg ja til dårlig betalte oppdrag hvor settingen høres artig eller utfordrende ut. Sånn må det nesten bli framover.

Tilbake til gjenvinning, fest og filmsnutt. Jeg sorterer og gjenvinner avfallet mitt - gjør du?

Lenke til Grønt Punkts kampanjeside.

4 kommentarer:

  1. Hei! Du verden, er du med der du! Jo, det demrer at jeg visst har sett den reklamen. Artig at du er med der, da!

    Og jo da, jeg sorterer så godt det lar seg gjøre jeg også. Det går nesten automatisk det, nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar! Det var en hyggelig opplevelse, kjekt å ha minnet på film :) Ja, det går litt automatikk i sorteringen, men jeg forbruker dessuten ganske lite avfall, plast blir det nok mest av. Synes vi drar i hus altfor mye unødvendig plastembalasje, tenk om "de" kunne tatt grep i den enden også... :)

      Slett
  2. Det var veldig artig. Jeg hadde ikke sett den, faktisk. Selv om jeg har en tv er det ikke veldig ofte jeg bruker den. :) Du virker veldig avslappa foran kameraet.

    Ha en flott lørdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Og takk. Det var en avslappet og hyggelig seanse, til tross for at det på TV kan virke noe hektisk, hehe :) Jeg har forresten ikke TV i det hele tatt, så jeg måtte finne filmsnutten på kampanjesiden.

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]