22. februar 2014

Justert tittel - ny adresse

Kort-lang melding! En plutselig teknisk glipp gjorde at jeg flyttet alt innholdet over til ny blogg, og da justerte jeg like godt bloggens navn. Det ene tar det andre, og jeg hadde allerede grublet på det en stund. Hvis du har meg i leselisten din må du sannsynligvis oppdatere lenken, evt. slette deg som følger på den gamle og registrere deg på den nye bloggadressen,

skrivkreatur.blogspot.no .

Altså - heretter blir det "Skriv, Kreatur!" som gjelder. Skriving er tross alt mer relevant enn hopping. Etter noen runder med meg selv ser jeg at det aller viktigste er å skrive, produsere, komme i gang, være kreativ! Kanskje uavhengig av om jeg sier fra meg fast jobb eller ei, helt eller delvis.

Ennå er det ikke så mye innhold og mange lesere at jeg tror denne endringen roter det veldig mye til. Sånn sett fint at teknikken kom med et spark nå, og ikke om et halvt år. Kanskje har jeg to flere følgere da - he-he.

Ser ut som om alt innhold ble med i flyttingen. Jeg mistet riktignok bloggrullen min, men fyller den opp igjen de neste dagene. Har du en oppdatert forfatterspire-blogg er det bare å gi beskjed så legger jeg deg til! Jeg synes det er både nyttig og spennende å følge andre med ambisjoner om å skrive!

God helg til deg!

7 kommentarer:

  1. Hei, ja, jeg har sett at du har endret bloggnavn og bloggadresse. Det er helt sikkert en fordel å gjøre det når bloggen er ganske fersk, ja. Og det er etter hva jeg har forstått skriving du driver med, ikke hopping! Jeg ser du spør etter tips til forfatterspireblogg, du kan du jo følge Unge Lovende Forfatteres Forening på http://ulff-blogger.blogspot.no/ om du har lyst til det. Foreningen startet i 2001, men denne bloggen er helt ny, så vi tar gjerne i mot følgere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Så klart jeg legger til ULFF-bloggen. Done! :)

      Slett
    2. Tusen takk for det :-) Jeg får ikke opp at du er en følger, så kanskje du har valgt å følge anonymt? Det er selvsagt helt i orden det altså. Man kan velge om man vil følge anonymt eller offentlig på bloggene man føler.

      Slett
    3. Sånn, nå er jeg følger også :) Jeg bruker ikke leselisten på Blogger, derfor er det sjelden jeg følger andre. Gjør det ev. mest fordi jeg jo vet at det å få noen følgere jo er et hyggelig klapp på skulderen. Istedet for å sjekke Bloggers leseliste legger jeg til en del av de bloggene jeg er innom i rullen her på min blogg. Jeg følger aldri anonymt, det ser jeg ikke helt poenget med :)

      Slett
    4. Tusen takk for at du følger ULFF :-) Ser du er oppført nå! Nei, å følge en blogg anonymt er det vel ikke så stort poeng i, det måtte være hvis det er gode grunner for det, hehe. Eller at man er flau over å følge noen. Jaja, Tror jeg følger noen anonymt, men det er nok bare litt sånne kjedelige blogger som ikke er så interessant for offentligheten å vite at jeg følger .-) Ha en fortsatt fin dag!

      Slett
  2. Sånnt må til innimellom ja.

    Vel du har allerede funne meg, men ja- Forfatterspire/ tegnespire her :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du slapp ikke unna :) Har ikke fulgt deg så lenge, men blir bra inspirert av det du skriver!

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]