30. juni 2022

Blogger du?

Jeg vet jeg har vært altfor lite flink til å dele fra min hjemmekontorhverdag, og jeg vet også at det å blogge litt om framgang og motstand kan inspirere meg til å jobbe bedre også med det manuset jeg jobber med.

Og allikevel er det flere uker siden forrige oppdatering!

I dag står jeg på farten, reiser om bare et par timer og ser at jeg ikke rekker det planlagte blogginnlegget. Men kanskje til uken!

I mellomtiden  kan jeg lufte spørsmålet om du som er innom her selv blogger om skriving - eller lesing? Litt ned på siden og til høyre finnes en såkalt bloggrull hvor jeg veldig gjerne legger til noen flere blogger.

Særlig "Noen som skriver" har tørket ut litt siden jeg jo ikke har vært flink til å lete opp nye blogger. Fint om du er helt amatør, og enda finere hvis du har et prosjekt du jobber med - nå eller snart. Men egentlig har jeg ingen regler for hva som kommer med på bloggrullene mine.

Har du også en bloggrull er det bare hyggeløig om du legger til bloggen min.

Ellers - ha en nydelig sommer, og Herr Kreatur er straks tilbake!

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ble litt usikker på om jeg skulle svare på denne, ettersom den ikke var ment til meg, ettersom vi følger hverandres blogger fra før. Men helt enig, noen nye blogger og bloggere kan gi ny inspirasjon til bloggingen og skrivingen for øvrig. Skjønner du er på tur, så da ønsker jeg deg en riktig god ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hilsen! Ja, du er jo med i rullen allerede. Kanskje jeg bør søke opp nye blogger aktivt, som du skriver er andres notater med på å pushe en litt langsom skribent i riktig retning :)

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]