14. januar 2020

Det ordner seg alltid!

I det siste har jeg sutret litt mer enn vanlig over altfor dårlig økonomi. Og med rette, for det blinker rødt over hele linja. Jeg venter liksom bare på et mirakel, eller i alle fall et jobboppdrag. Årets første  novelle er sendt til et ukeblad, men jeg vet jo at om den blir solgt blir inntekten en dråpe i havet akkurat nå.

Jeg har også flere ganger antydet at det alltid ordner seg til slutt. Og jammen fikk jeg rett! Se bare hvilken epost jeg mottok i dag, nå blir det andre boller her på hjemmekontoret!!!

-----------------

Kjære mottaker,

Jeg skriver for å gjøre oppmerksom på at USAs regjering i forbindelse
med den britiske regjeringen har instruert og gitt meg mandat til å
sørge for at den britiske regjeringen betaler de godkjente 55 (Fifty
Five) utlendinger summen av £ 2.000.000,00 (to millioner britiske pund
sterling) hver som kompensasjonspenger. Jeg informerer deg om at
e-postadressen din ble valgt tilfeldig og trodde at du er kvalifisert
for denne betalingsprosessen, og at du er godkjent for å motta
kompensasjonspenger til en verdi av £ 2.000.000,00.

Foreløpig har 50 utlendinger allerede mottatt kompensasjonen på 2 000
000,00 pund som hver gjenstår deg og fire andre personer som jeg
kontakter i dag for varsling og bevissthet. Erstatningen ble spesielt
godkjent for de som er utsatt for tap på grunn av krig i noen land,
brannutbrudd, uventet ulykke av enhver type og ofre for svindel som
mistet penger til gale mennesker i fortiden, så hvilken kategori du
noen gang faller inn i, du har rett og kvalifisering til å motta
godkjente kompensasjonspenger. Du må imidlertid bekrefte
kontaktinformasjonen nedenfor for å unngå feil når du behandler
godkjenningen og juridiske dokumenter:

Fullt navn:
Alder:
Okkupasjon:
Adresse:
Land:
Direkte telefon:

Gratulerer på forhånd, så jeg venter på din seriøse og presserende
respons, slik at jeg kan henvise deg til hvordan du skal behandle og
motta kompensasjonen din så snart som mulig.

hilsen,

Mr. Andrew Jones
London, Storbritannia

-----------------

Så her er det bare å kaste seg rundt og vips,så er økonomiske bekymringer blåst bort både dette året og for ganske mange år framover! Ja, tjue millioner burde fakrtisk kunne rekke livet ut.! Hm... ja, nettopp... hark...

(Og sorry hvis du føler deg litt lurt, det er jo ikke engang april -men tenk om det hadde vært sant! ).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]