12. mars 2016

Oi - nesten på Lindmo i kveld!

Ha-ha, nå flirer jeg godt her jeg sitter!

Husker du at jeg hadde en lang liste å plukke fra da jeg skulle bestemme meg for 12-månedersmålet mitt? Jeg fabulerte litt rundt at alt kan være mulig hvis man bare ønsker det sterkt nok, og gjør en målrettet innsats, så klart. Blant de målene som ikke nådde helt opp var å gjeste Lindmo eller Skavlan. Jeg tenkte naturlig nok at det ville blitt et svært vanskelig mål å innfri.

Skjermdump fra Hotel Cæsars FB-side. Juni og jeg...
Men hva skjer? I kveld tror jeg faktisk at jeg har lurt meg med på Lindmo allikevel! Ikke som gjest, men som statist i den morsomme prologen som åpner kveldens show. Følg med på NRK i kveld så får du kanskje et lite glimt av Hr. Kreatur i profil :)

Klippet har underholdningsverdi alene også, så om du ikke befinner deg nær et TV i kveld kan du se det på Hotel Cæsars Facebook side! :)

Forøvrig hadde jeg en statistseanse i går også, da lekte jeg lege og hadde litt uheldig nærkontakt med kamera. Har hatt mareritt light om den opplevelsen i natt. Huff, ikke alltid det går helt etter planen!

Ønsker deg en fin helg! Selv skal jeg skrive noveller så tastene spruter - har ganske mye å ta igjen nå, men hele helgen er satt av til dette så jeg kommer nok i mål...

2 kommentarer:

  1. Hei! Oi, det må jeg si! Slett ikke dårlig. Fint å se et glimt av deg! Og det er ikke hver dag man får vært med på noe sånt, så dette synes jeg absolutt du kan sette på skrytelisten :-)Spesielt artig, det du sier om at det var jo Hotel Cæsar du var hos, og så kom du med på dette i tillegg! Jeg hadde forresten en liknende opplevelse en gang, men det var ikke TV, men en journalist jeg dumpet borti, men det kan jeg kanskje fortelle om på bloggen min etter hvert (hvis ikke det allerede står nevnt der). Jeg synes det var flott at du hadde lagt ut lenke til klippet, og satt inn bilde på bloggen. Dette var artig å se, stå på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på en søndag! Ja, er det ikke vittig hvordan tilfeldigheter ordner opp? :) Ett sekund er fremdeles bittelitt på Lindmo, selv om det selvsagt ikke kvalifiserer til de 15 sekundene med berømmelse.
      Jeg syntes klippet var veldig morsomt ;)

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]