17. desember 2015

Et ekte kreaturantrekk

I forrige innlegg fristet jeg med at det snart skulle komme et artig bilde. Og nå er tiden inne :)

Som nevnt har jeg ruslet litt gatelangs med fotoapparat. Gatefotografering skjerper sansene, jeg legger merke til helt andre ting når jeg har med kamera. Dessuten er det et påskudd til å komme seg litt vekk fra de vante gatene til og fra stranden og supermarkedet. I dag tidlig dro jeg f.eks. ut ved soloppgang og tok flere fine bilder på stranden i det rosaskjæret som følger solens første time.

Men altså, dette bildet tok jeg for noen dager siden. Jeg skjønte jo straks at jeg bare måtte forevige dette kreaturkostymet. De svarte flekkene er sannsynligvis basert på konturen av alle Kanariøyene. Artig idé. Men tror du at jeg kjøpte det? Tenker du kanskje nå at jeg spankulerer omkring i Playa del Ingles iført kreaturflekkete kostyme? Eller at dette er den nye skriveuniformen min? Neida, jeg sjekket ikke engang prislappen.

Ellers har jeg faktisk solgt de to novellene jeg nevnte i et tidligere innlegg. Det gjorde godt, for når sant skal sies er det lenge siden sist, og det blir nok også en stund til neste gang. Og så er det jo litt kjekt å kunne både skrive og selge mens jeg er på denne turen.

Det kommer flere kreatur-bilder. Kanskje allerede på lørdag, da må jeg vel nesten poste litt igjen siden jeg skal bryte opp fra min hyggelige leilighet og flytte til Las Palmas.

Fin dag til deg!

2 kommentarer:

  1. Hei! Artig antrekk, ja :-)Synes du skulle gå med det til vanlig, he he... Som et slags varemerke. Lykke til med din videre reise til nytt oppholdssted!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Tenkte nok du ville like det, ja :) Helt ærlig så hadde det blitt litt klamt og varmt å gå kledd sånn hele dagen. Her er det nemlig ca 24 grader, og sol fra skyfri himmel. Eneste fordelen med antrekket kunne vært at jeg kunne droppe solfaktor :)

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]