13. januar 2015

Jeg beklager at jeg har jukset

Det viser seg at bildene av oss bloggere ikke alltid stemmer med virkeligheten. En viss Fotballfrue tok avsparket, og nå har enda flere bloggere stått fram og innrømmet at bildene deres er jukset litt på. Og nå er det altså min tur til å innrømme at heller ikke mine bilder viser den fulle sannheten om hvordan kroppen min egentlig ser ut.

Jeg ser nemlig ikke ut akkurat sånn som på illustrasjonene her på bloggen. Tegningene har nok enkelte likhetstrekk, som antall øyne, armer og bein, men der stopper det faktisk. Jeg har dessuten noen føflekker, men de er langt fra så dominerende som leserne kan få inntrykk av når de studerer tegningene av Hr. Kreatur.

Jeg har rett og slett følt meg presset fra kommentarfeltene til å framstå litt lekrere enn hva som er tilfellet. Nå tenker du sikkert at det er vel bare virkelig svake personer som lar kommentarfeltene bestemme at man skal klippe bort deler av kroppen sin, men så enkelt er det faktisk ikke. Jeg kjenner meg sterk innvendig, men allikevel er altså bildene blitt noe villedende i forhold til hvordan jeg faktisk ser ut.

Sånn! Det kjennes godt å endelig ha sagt fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]