1. november 2014

Frittgående kreatur!

I går var min siste formelle arbeidsdag før jeg tar fatt på en laaang permisjon for å prøve meg på bl.a. å skrive. Det var naturligvis en litt rar dag, men etterfulgt av en veldig hyggelig kveld med god mat, taler og litt sånn som hører til. For en gjeng! Jeg kommer til å savne alle!

Etterfølgeren min er ansatt, men starter ikke i jobben helt ennå. Det kommer til å bli veldig bra, men jeg må nok innom kontoret noen ganger de neste ukene for å ordne saker som ikke kan vente. Dessuten har jeg en del personlige ting der som jeg like godt kan ta med hjem.

Det har faktisk ikke gått opp for meg helt ennå at jeg ikke lenger har noen fast jobb, og at jeg heretter disponerer dagene mine omtrent som jeg vil. Først skal jeg ha en kort ferie, og deretter går startskuddet for min splitter nye tilværelse!

2 kommentarer:

  1. "Innom kontoret noen ganger de neste ukene for å ordne saker som ikke kan vente", ja. Eller for å si det på en annen måte; For å ha en unnskyldning til å sjekke om arbeidsplassen greier seg uten deg :-) He he. Det er rart med det, du vil sikkert merke overgangen, ja.

    Det blir sikkert fint med en ferie. Kos deg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! He-he, det som ikke kan vente er bl.a. lønnskjøring (inkl oppgjør til meg, som definitivt ikke kan vente, hehe), avstemming i forhold til kemneren etc. Og så må det jo bli litt opplæring med den nye. Utover det kommer jeg ikke til å stikke innom for å "sjekke" he-he. Selv om jeg nok helt klart vil lure på hvordan det går. Det går seg helt sikkert til både her og der, og kaffe har jeg jo hjemme også ;)

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]