31. oktober 2014

Nå er jeg straks i mål!

I dag skriver vi 31. oktober, og samtidig skriver jeg historie. Min historie. I dag er det nemlig siste arbeidsdag før jeg hopper ut i den permisjonen som jeg har fabulert om og sett fram til i omtrent ett år!

Men hvis du tror at jeg dermed kan gi fra meg nøklene til kontoret når jeg går, tar du feil. Jeg starter faktisk permisjonen min med å jobbe på søndag! Og det etter at jeg formelt sett er tatt av lønningslisten, så alt jeg gjør heretter vil bli gjort som frivillig, altså ulønnet.

Høres det litt rart ut? Jepp, det gjør nok det. Men når jeg har så tette og langvarie bånd til arbeidsplassen som jeg har, er det greit. Så får jeg heller sørge for å begrense de ekstra timene så godt det lar seg gjøre.

Jobber jeg bare litt ekstra, så blir det kanskje lettere å vri fokuset over på nye aktiviteter etterpå...

Uansett - jeg er nesten i mål!

God helg!

2 kommentarer:

  1. Oi, så spennende! Jeg synes du har drevet med nedtelling veldig lenge, men nå i det siste har det gått fort - eller det er meg som ikke har greid å følge med... Siste arbeidsdag i dag men jobbe på søndag? Hm... Vel. Men det betyr kanskje at du skal skrive på fulltid fra mandag, det da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Hehe, ja jeg synes også at dette har tatt lang, lang tid, og så er jeg plutselig i mål! Hurra! Ihvertfall er jeg nesten helt klar for å sette i gang. Ja, det blir noen skriveøkter framover, men ikke hele dagen og heller ikke hver dag. Men flere økter hver uke, jepp :) Reiser bort tirsdag så mandag kan nok bli litt hektisk, men er jo plutselig tilbake :)

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]