13. oktober 2014

Helg og hverdag

Hver gang det er helg tenker jeg at ja, nå skal jeg bruke litt tid på å skrive!

Eller å planlegge den nye hverdagen som kommer i november.

Eller å surfe på skribentblogger og nettsteder med inspirasjon.

Eller jeg kan slappe av i sofaen med en notablokk og bare la tanker og ord flomme, sånn at det ihvertfall kan bli noen ideer å ta fram i november.

Eller bruke litt tid på å oppdatere denne bloggen.

Men, nei. Jobben jeg snart forlater er så hektisk at når helgen endelig kommer er den forbi på et blunk. Jeg har forlengst forstått at det er hverdagene som gjelder. Det er nok mandager, tirsdager, onsdager og særlig torsdager som er best!

2 kommentarer:

  1. Hei! Så fint å se at du er tilbake på bloggen igjen! Skjønner at du har vært travelt opptatt, ja! Og jeg skjønner at hverdagene dine stort sett fylles av jobb. Da jeg drev med studier var det litt frustrerende å aldri ha tid og overskudd til å skrive. Selv om man innimellom kanskje finner litt tid, må man ha litt overskudd og inspirasjon også. Man kan jo også få litt inspirasjon ved å lese andres bloggposter, selv om man ikke alltid kommenterer på dem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo :) Nå kan jeg ihvertfall ikke klage på at jeg ikke har tid. Håper bare at jeg ikke faller for fristelsen å gjøre alt mulig rart istedet for å skrive. Må sette opp noen mål ut året, sånn at jeg har noe å styre mot :)

      Slett

[Forsvant headingen? Klikk her for å starte fra hovedsiden!]